Selecteer een pagina

Waarom ik coaching zie als cadeaus

In mijn gesprekken binnen de Aziatische Nederlandse community merk ik dat er een taboe heerst op coaching, hulp vragen en mental health.

Dit is begrijpelijk want vanuit onze culturele achtergrond zit dit er letterlijk ingebakken. Praten over materialistische zaken, zoals de grotere en mooiere auto, huis of horloge, is makkelijker dan de diepte in te gaan.

De vraag wat wil jij? Is één van de moeilijkste vragen om te beantwoorden omdat we dienstbaar zijn en eigenlijk liever gewoon de dingen doen die de ander ons verteld. Want als jij dit proces aan gaat, dat betekent het ook dat je, je kwetsbaar op gaat stellen en je ‘boekje’ open gaat doen EN daadwerkelijk verantwoordelijkheid gaat nemen voor datgene wat JIJ dan zegt te willen EN dan OOK mag gaan doen. 

Hoe eng is dit?! Dan maar liever alles onder het tapijt en verder gaan met datgene wat we denken te willen doen om aan dat maatschappelijke externe plaatje te voldoen. Maar geloof me elke les/uitdaging die je niet aanpakt en leert zal weer terug komen op je pad.

Ik zie de lessen daarom nu ook als cadeau’s en heb ik verschillende coaches om me heen gehad om mij bij te helpen. Het proces van mijn jeugd, de relatie met mijn ouders, de dood van dierbaren zoals mijn oma en broer, obstakels met betrekking tot werk, liefdesrelaties, de relatie met mezelf en de zoektocht naar bezieling en de betekenis van het leven.

Vooral in onze community willen we het zelf en alleen doen. Maar soms zitten er conditioneringen en oude patronen op ons gedrag, waardoor we veel sneller terugvallen in oude gewoontes. Daarnaast hebben we maar een beperkte wilskracht om dingen écht te veranderen.

Een lange vicieuze cirkel kan blijven bestaan als je de zaken niet vanuit een andere invalshoek kan bekijken. Daarom vroeg (en vraag) ik coaches om mij hierbij te helpen. En door al mijn eigen ervaringen heb ik ervoor gekozen om ook anderen hiermee te helpen.

Ik begeleid je 1 op 1 en in vertrouwen doorlopen we jouw proces op jouw tempo. Ik ben helder en direct en geef je inzichten en de handvatten en tools zodat je het zelf kan gaan doen. Ik maak je zelfverzekerder en onafhankelijk en in vijf sessies zijn we al een stap verder. 

Wil je kennismaken met mij, of ken je iemand die mijn hulp kan gebruiken? Neem dan contact met mij op middels de gratis intake en samen kijken we naar de volgende stap.

Fijne dag

Liefs, Thanh

1 Reactie

  1. postingsqjc

    I’m happy to welcome you!

    Large-scale online ads for growth of factors influencing consumer behaviour.
    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

    Factors influencing consumer behaviour are certain actions of users on the internet resource, such as:
    logging in to the web page, viewing pages, time spent on the internet resource, “clicks” on links, returns to the web page.

    UTO:
    Widespread placement of your ads online in order to attract potential customers.
    Growth of behavioural factors occurs by the large-scale placement of your ads without specifying the address of your online resource, but with the indication of other identifying features according to which you presently become №1 in the top. These features can include a phone number, a unique name of the company or website, an identifier (a number, a product code, services, promotions), a physical address of the organisation and etc.

    AIM:
    The widespread attraction of potential customers to your website, products and services.
    Growth of behavioural factors.

    BENEFIT:
    An increase in webpage visitors who will find your webpage directly from ads using search as well as through additional results of search engines themselves related to a large range of search browser queries on your topic.

    ADVANTAGES OF THIS AD:
    1. Spread.
    2. Placement speed.
    3. Price.
    4. Placement by subject.
    5. Wide reach.
    6. Regionality.
    7. Organic growth of factors influencing consumer behaviour.

    REASONS TO ORDER MASS ADS PLACEMENT ON THE INTERNET ДЛЯ ORGANIC GROWTH OF FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOUR:

    1.Large-scale attraction of customers to your products and services through direct access from ads.
    2.Promotion of your online resource, due to search engine beginning to additionally show it for the largest range of search queries based on your subject.
    3. The absence of “bans” and “filters” of search engines, due to ads being placed without an indication of an link to the online resource.
    4. An increase in web page traffic, which leads to an increase in orders and an expansion of the your customer base.
    5. “Warm traffic”, since only engaged users visit the website.
    6. Attraction of individuals and legal entities.
    7. Analysis of demand for goods and services.
    8.Placement of your ads in different countries around the world.

    WHERE ADS ARE PLACED:

    Ads are placed: on billboards, on forums, in guest books, in comments, in catalogues.
    Ads are placed on your: landing pages, YouTube videos, phones, websites, social media accounts, and on links to your other ads.

    SEARCH ENGINE SANCTIONS:
    In this ad a ban by search is not possible, since ads are placed without specifying an URL to the internet resource.

    Your actions:
    You send us the text of the ad, where your unique name and identifier is indicated at the end of the message, according to which an engaged customer can easily and quickly find your internet resource in search results in order to get further information about your service.
    To do this, a unique name or identifier must be published in the appropriate section of your web page и quickly be found in results.

    Macros:
    Randomisation of ads is carried out according to the formula, which is accepted by many programs. As a result of randomisation, many unique ads are obtained from a single ad variant.

    This is obtained as a result of physically synomising the ad text, while the meaning of the messages does not change and remains understandable.

    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

    Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij gebruiken cookies om je de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteer je het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke cookiediensten.

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld in onze systemen.

Om deze website te gebruiken, gebruiken we de volgende technisch vereiste cookies.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services